Skip Navigation or Skip to Content
Updates

Verdi is de naam!

De naam Verdi is een samensmelting van “verbonden in diversiteit”. Dit is de nieuwe naam voor de organisatie die ontstaat per 1-1-2022 als Skipov (Veghel e.o.) en SKOSO (Sint-Oedenrode) fuseren.
Nog net voor de zomervakantie is de nieuwe naam bekend gemaakt. Het stafpersoneel van SKOSO is vanaf 1 september jl. werkzaam vanuit het stafkantoor van Skipov aan het Stadshuisplein in Veghel. De nieuwe collega’s zijn van harte welkom geheten. We worden per 1-1-2022 officieel één organisatie, maar we werken op het stafkantoor er wel al samen naartoe!
Verdi heeft dadelijk een breed palet van 20 scholen die een krachtige verbinding hebben en elkaar daardoor versterken op veel terreinen. De leerlingen zijn verbonden met elkaar in al hun diversiteit in talenten en achtergronden. In meerdere talen staat Verdi voor “groen”, dat verwijst naar de start van nieuw leven en naar duurzaamheid, een belangrijke pijler voor de nieuwe organisatie.