Skip Navigation or Skip to Content

Ouderportaal – ouderapp

Oudercontact
We vinden goede communicatie tussen leerlingen, leerkrachten en ouders heel belangrijk. We gaan bij voorkeur met elkaar in gesprek over de ontwikkeling van het kind. De ontwikkeling houden we gedurende de schoolloopbaan bij in een leerlingvolgsysteem, ParnasSys.

Ouderportaal ParnasSys
ParnasSys is een digitaal administratie- en leerlingvolgsysteem waarin wij alle informatie over de kinderen registreren. Ouders en verzorgers kunnen een groot gedeelte van deze informatie inzien via het ouderportaal . Je kunt hierbij denken aan algemene gegevens, (toets)resultaten, namen van klasgenootjes, enz. Op deze manier zijn ouders en verzorgers altijd snel op de hoogte van ontwikkelingen op school. Het ouderportaal is een beveiligde omgeving.

Parro app voor ouders
Parro is een app die wij gebruiken voor communicatie met ouders. Middels Parro kunnen wij ouders en verzorgers makkelijk op de hoogte brengen van aankondigingen, mededelingen, agenda-items en voor de laatste nieuwtjes. Deze worden direct ontvangen op de telefoon en/of tablet (of desgewenst op computer).
We kunnen ook heel eenvoudig foto’s met  jullie delen, zodat er meegenoten kan worden van de activiteiten van  de kind(eren). Met Parro hebben we als school een plek in handen om met ouders/verzorgers privé danwel met alle ouders uit de klas tegelijk te communiceren (volgens de regels van de AVG)
Meer weten over de app? Lees dan verder op www.parro.com