Skip Navigation or Skip to Content
Best bijzonder!

Leerkracht Maria verlaat na 48 jaar het basisonderwijs!

We hebben letterlijk met de héle school op feestelijke wijze afscheid genomen van onze zeer gewaardeerde collega Maria van Summeren! Dit heeft ze ook echt verdiend, ze heeft maar liefst 48 jaar als leerkracht bij ons gewerkt.

Maria werd op woensdag 27 maart op school ontvangen door heel veel enthousiaste kinderen. Er waren hartelijke woorden van welkom door schooldirecteur Susan Jansen en door Paul Meessen bestuurder van Verdi. Met een vrolijke opwarmdans en vervolgens een ereronde om de versierde school, waarbij Maria voorop ging, werd de dag geopend.

In de klassen is er geknutseld voor deze gedreven pensionado en bracht Maria een bezoek aan alle groepen. Er was een heerlijk taartenbuffet geregeld door de ouders van de Vijfmaster. Hierna volgde een slotviering in de grote zaal speciaal voor juf Maria die na 48 jaar werken met pensioen gaat.

De teamleden hebben Maria nog toegezongen en na een heerlijke lunch startte een gezellige receptie. Tijdens de drukbezochte receptie nam Maria afscheid in aanwezigheid van team, naaste familieleden, oud-collega’s en vrienden. Maria straalde de hele dag van oor tot oor!

Voor de geïnteresseerden: Lees hier het unieke, hartverwarmende verhaal van Maria en haar verbondenheid met 4 generaties van familie Sünbül en De Vijfmaster!

Hieronder een foto-impressie van haar afscheid: